Sunday, May 3, 2009

with all new pink look,,,cheers to life !!!

So now when I’m so happy from inside ,,,my outlook towards life has changed. Everything around me seems to be so beautiful,,,so full of life. Now nothing hurts me,,, the feelings of fear,,worry,,anger have vanished. I feel like living my life to fullest,,,enjoying every little moment,,,spreading happiness around me,,,listening to anyone’s whatsoever crap just to make him or her happy ,,not just to make them happy, I enjoy listening to them,,,bringing out beauty of everything & everyone around me,,,cherishing & admiring the assets of nature. Though I still wanna tell that I have no desire to live but I have to live so till I’m alive I wanna live my life to fullest ;)
So just cheers to life
Now since everything seems to be full of life then why not my blog???
So I thought of giving this new look to my blog.
These pinkish blossoming,,beautiful flowers signify the new vibrant energy that is I’m experiencing in my life. Moreover, it’s a girl’s blog so it has to be pink. Hmmmm,,,,not a good logic but yeah I like pink. And as my brother-cum-friend says “Pink se panga mat lena” ,,,,so here goes a message for my friends who often tease me for running this blog,,”Guys don’t you dare to take panga with pink”

5 comments:

sneha said...

lolzz
nw dats wt i call aah mazin...!!

sneha said...

lolzz
nw dats wt i call aah mazin...!!

shona..... said...

i love it.......
n....
cheers!!!

vAnDaNa sLaThIa said...

@sepo
yo baby yo

vAnDaNa sLaThIa said...

@eko
thanx a ton baby

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin